Rijdende billboards en merkbouw - Trayler
TRAYLER_BLOG_SIDE_STRIPES
Group 49240

Rijdende billboards en merkbouw

Rijdende billboards en merkbouw

TRAYLER_BLOG_SIDE_STRIPES
Group 49240
Group 49313

Rijdende billboards

Wees ludiek en zet rijdende billboards in, tastbaar en ideaal voor content, associatie vele malen positiever ten opzichte van traditionele snelwegreclame en wees zichtbaar in elk gewenste stad, dorp en provincie.

U wilt zichtbaar zijn op de snelwegen om een grote potentiële doelgroep dagelijks aanspreken? Wij bieden een landelijke dekking voor een betaalbaar tarief en voor een lange periode. Billboards zijn vaak voor de korte periode om het betaalbaar te houden, dit kan anders.

Group 49313

Branding

Wij geloven in branding, dus lange termijn. Hoe lijkt het u om uw “eigen” vrachtwagens te hebben rondrijden en deze associatie juist op te zoeken? Billboards zijn enorm statisch en gezien de prijzen vaak voor veel ondernemers niet in te zetten voor een lange periode terwijl een vrachtwagen minimaal 7 jaar meegaat. Daarnaast zijn uw vrachtwagens dagelijks op een andere plek/locatie zichtbaar, wilt u de frequentie hoger in een bepaalde provincie/stad? wij regelen het. Door dagelijks zichtbaar te zijn bouwt u onbewust een prikkel in het brein van de passant die uiteindelijk online weer tot bloei moet komen. Hoe fijn is het wanneer er op Google naar uw naam gezocht wordt i.p.v. het product dat u verkoopt en veel geld ervoor moeten betalen om een potentiële klant te ontvangen?

Marktpenetratie = key

Je groeit als merk als zoveel mogelijk van die lichte kopers en kopers die jouw merk nog helemaal niet kopen jouw merk kiezen. Dit is immers de grootste groep en hier zit het meeste potentieel qua omzet. Om dit te realiseren is het van belang om massamedia in te zetten. Door dagelijks (hoge penetratie) op te vallen bij een miljoenen kijkerspubliek en de hoge impact door beeld kan dit met vrachtwagenreclame gerealiseerd worden.

We zien dit bij EasyToys, door dagelijks meerdere vrachtwagens in te zetten hebben we gezien dat het zoeken op Google met zoekterm: “EasyToys” toe neemt. In de maanden juni en augustus 2020, is er maar liefst 500+ keer gezocht op google naar “EasyToys vrachtwagen”.

Positieve associatie

Positieve associatie

De “rijdende billboards” leveren in de praktijk veel positieve reacties op. Een vrachtwagen met reclame komt heel anders binnen in het brein dan andere buitenreclame instrumenten en wordt vaak niet geassocieerd met reclame. Dit is natuurlijk heel anders binnen komen dan wanneer u op een billboard staat. Daarnaast is een groot gedeelte van een kijkerspubliek van een billboard woon-werk verkeer, kijk die elke dag nog naar de billboard?

Wij snappen ook dat het aanspreken van een grote kijkerspubliek steeds lastiger wordt aangezien een jonge doelgroep wegloopt bij de TV, veel content geblokkeerd wordt op internet en wie kijkt er nog om naar een folder of brochure? Uiteindelijk ondanks corona is het publiek op de wegen nog steeds enorm en daarnaast valt een vrachtwagen simpelweg niet weg te zappen of om te slaan.

Kom alles te weten over Moving billboards

trayler-brochure

Over trailer verscheen ook artikelen in:

Scroll to Top