The Bag Store - Trayler
TRAYLER_BLOG_SIDE_STRIPES
Group 49240

fan-tas-tisch

Jeroen Feitsman | Brandmanager
(The Bagstore)

fan-
tas-
tisch

TRAYLER_BLOG_SIDE_STRIPES
Group 49240
TRAYLER_BLOG_SIDE_STRIPES
stripes-mobile-long

fan-tas-tisch

fan-
tas-
tisch

TRAYLER_BLOG_SIDE_STRIPES
stripes-mobile-long
Group 49313
trayler-tbs-vrachtwagen
trayler-tbs-vrachtwagen-mobile
Group 50455
Group 49313

Meer naamsbekendheid en lading

“Een tas is niet zomaar een gebruiksvoorwerp, maar een verlengstuk van je persoonlijkheid, een fashion statement. Een accessoire om je outfit compleet te maken en dierbare spullen veilig in op te bergen. Een tas is jouw vertrouwde metgezel bij dagelijkse reizen en verre avonturen. Om al die redenen verdiepen wij ons dagelijks in trends op het gebied van mode, wonen, werken en reizen. Daarin gaan we zo ver dat ik durf te stellen dat we steeds vaker zelf trendsetter zijn. Voor ons is het daarom belangrijk dat het merk The Bagstore meer bekendheid en lading krijgt. We moeten een vertrouwd merk worden in het dagelijkse leven van onze klanten. Billboarding en Vrachtwagenreclame passen fan-tas-tisch goed in deze merkstrategie.”

Brochure_mobile

lees ook het verhaal
van EasyToys

Outdoor moving bilboards past mooi in onze marketing mix

Outdoor moving bilboards past mooi in onze marketing mix

Wij verdiepen ons dagelijks in de meest recente tassentrends en tonen die direct op onze website. Tassen en trends shop je online bij ‘thebagstore.nl’ om vervolgens je aankoop in de werkelijke wereld te gebruiken waar je er ook mee gezien wil worden. Dit kan vervolgens weer leuke input opleveren voor onze socialmediakanalen. Daar delen we ook leuke shopvoordeeltjes, zodat we direct traffic naar de website genereren. Onze vrachtwagenreclame doet dit niet direct, maar maakt ons wel heel zichtbaar. Het past ons ook mooi door de overeenkomst van een tas en een vrachtwagen wat betreft het meenemen of vervoeren van spullen. Zo past het heel mooi in onze mix van on- en offline marketing.

Top of mind in het leven van mensen

Top of mind in het leven van mensen

The Bagstore moet geen magazijn vol tassen zijn, maar een topwinkel die top-of-mind is. Om dit tussen de oren te krijgen, moet je naast online zichtbaarheid ook fysiek in het leven van mensen aanwezig zijn. Vrachtwagens helpen hierbij, omdat dit het innerlijk beeld versterkt dat heel veel mensen bij The Bagstore shoppen. Bovendien is er ook een logische relatie tussen tassen en vrachtwagens, omdat ze allebei worden gebruikt voor het transporteren of meenemen van spullen.

Social street-
marketing

Social streetmarketing

Via social media zetten we traffic naar onze website in gang. Dit doen we via Social Deals, sale- en winacties en trendnieuws. Terwijl het trendnieuws helpt om onze Brand Awareness te versterken, zorgen de aanbiedingen direct voor een goede conversie.

bereik en engagement per jaar

Aantal trailers

5

Aantal kilometers

500.000

Impressies

66.000.000

CPM

0,54

Social post

300

Likes & comments

220.000

* genoemde cijfers zijn met zorg samengsteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend.

Scroll to Top