Ga naar de inhoud

EasyToys

EasyToys is de sexshop met de spannendste speeltjes, lingerie, sextoys en condooms voor koppels, singles, mannen, vrouwen en nog veel meer. Ons doel is om mensen te helpen bij een beter seksleven.

“Eigen” vrachtwagen

Hebben wij afgestemd om een partij aan te haken in Veendam (om de lokale samenwerking te versterken). Easytoys (EDC) zit namelijk zelf ook in Veendam. De vrachtwagens rijden op distributie van pakketten en in 24 uurs shifts. Dit houdt in dat de vrachtwagens meer dan 100.00km in het jaar rijden. Verder is dit landelijk met een hogere frequentie in het noorden van Nederland.

Omdat het effect moeilijk te meten valt geven wij wel garanties richting onze klanten.

  • Minimaal 80.000km in het jaar.
  • Afstemming regio, locaties en standplaats en inzage.
  • Vrachtwagen op locatie voor filmpjes/foto’s.
  • Primair – overdag ingezet.

Social media en vrachtwagenreclame

Omdat het hebben van een ‘eigen vrachtwagen’ tastbaar is, is het ook leuk om de offline-online interactie op te zoeken. Door social media kanalen in te zetten realiseert de vrachtwagen direct veel exposure. Binnen Trayler is LinkedIn bijvoorbeeld verantwoordelijk voor 90% van de klanten, dit komt onder ander door het delen van het eindresultaat.

Viraal met vrachtwagenreclame

Trend doorzetten op Google

Wij hebben alleen het woord easytoys vrachtwagen als uitgangspunt genomen omdat EasyToys zelf naast vrachtwagenreclame vele andere marketing instrumenten inzet. Leuk om te zien dat hun zelf leuk inspelen door middel van een kortingscode van 10% met vrachtwagen.

In de periode van 1 augustus t/m 6 oktober is er maarliefst 528 gezocht op Google naar Easytoys vrachtwage en deze trend zet zich voort.

Conclusie

Ondanks dat het instrument voornamelijk ingestoken is als branding kan er ook direct veel exposure opleveren. Ook zorgt het tastbaarheid ervoor dat er veel meer mee gedaan kan worden naast dat het rijdt. Als we alleen kijken naar het aantal views op LinkedIn moet er vastgesteld worden dat het een succes is. Bijzonder ook, veel van de klanten die Trayler heeft komen bij ons terecht via de EasyToys vrachtwagen; “jullie zijn van de EasyToys vrachtwagens he!”.

Online en offline moeten elkaar versterken om tot goede marketing te komen. Binnen een jaar zorgt EasyToys vrachtwagens voor:

  • 80.000+ views via socials
  • 200.000+  bezoekers op de Rai waar de vrachtwagen zichtbaar was.
  • 500+ zoekopdrachten in Google expliciet op “EasyToys vrachtwagen”. 
  • Miljoen+ km zichtbaar geweest op Nederlandse wegen in een jaar tijd.
  • 23 foto’s/video’s in 3 maand ontvangen van relaties/bekenden/vrienden.

MEER, MEER, MEER

Inmiddels zijn we druk bezig met het uitbreiden van het wagenpark, helaas wil niet elk transportbedrijf met dit ontwerp rondrijden anders waren het er nog veel meer geweest.

Download de brochure

of laat een bericht achter


    Download hier geheel vrijblijvend de Trayler Brochure of laat een bericht achter.