Wovar

Het A-merk in schroeven, slotbouten, ijzerwaren en meer bevestigingsmaterialen

Jesse Keizer – Eigenaar Wovar

“Wij doen uitsluitend online zaken en hebben geen fysieke winkel. Uiteindelijk wilden wij offline ook zichtbaar zijn en kwamen op vrachtwagenreclame uit. Het is betaalbaar als je het vergelijkt met billboards of televisiereclame en daarbij kan je er niet omheen en vind ik het zelf echt heel stoer uitzien. Ook gelijk reclame door het hele land is een enorme pluspunt”

⭐⭐⭐⭐⭐

“Ervaring is tot nu toe extreem goed. Heel veel leuke reacties. Veel bekenden sturen privé foto’s. Het valt dus echt op! Ook denken mensen dat het mijn vrachtwagens zijn waardoor het lijkt dat je groter en professioneler bent”.

Online & Offline interactie

De groothandel in ijzerwaren zet per april 2020 maar liefst 6 vrachtwagens dagelijks in om de automobilisten te bereiken. Wovar bedient naast de zakelijke markt ook de consument rechtstreeks, dit zorgt voor een brede afzetmarkt. Dagelijks zijn miljoenen mensen onderweg van- en naar werk in Nederland. Door het hebben van “eigen” vrachtwagens, proberen ze elke dag zichtbaar te zijn bij deze grote doelgroep. Door herhaling realiseert Wovar onbewust een knop achterin het hoofd bij de passanten en wanneer er online gezocht wordt naar ijzerwaren moet dit tot bloei komen.

Vrachtwagens zijn tastbaar, dit maakt het veelzijdig. Wij denken dan ook altijd mee met onze klanten op ook gelijk publiciteit te realiseren. Zo is er deze keer gekozen voor een prijsvraag en dit te delen op social media. Iedereen kan bij het insturen van een gespotte vrachtwagen 50 euro shop te goed winnen.

  • Direct publiciteit in de vorm van 30.000+ views.
  • 30+ foto’s ontvangen in 2 maand van de vrachtwagens
  • Veel interactie online.