EasyToys

De nummer 1 webshop in erotische artikelen van Nederland.

Eric Idema – eigenaar EasyToys

“Wij proberen telkens op een ludieke manier de aandacht te trekken en met het hebben van eigen vrachtwagens (want dat is het idee wat je creëert) spreken wij dagelijks een grote potentiële doelgroep aan te spreken. Ik krijg nu regelmatig reacties en foto’s opgestuurd van voorbijgangers en ook online is het een groot succes gebleken”.

Om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn maken wij een profiel schets van elke transportbedrijf waar wij samen mee werken. Uiteindelijk had EasyToys als wens om een lokale transportbedrijf in Veendam aan te haken. Dit om de lokale samenwerking te versterken maar ook omdat de vrachtwagens hierdoor meer in het Noorden van Nederland rijden.

Het effect van vrachtwagenreclame is lastig te meten, daarom geven wij onze klanten aan de voorkant een aantal garanties:

+ Minimaal 80.000km in het jaar.
+ Afstemming regio, locaties en standplaats en op aanvraag inzicht.
+ Mogelijkheid tot vrachtwagen op locatie voor filmpjes/foto’s.

“Door telkens met een leuke en speelse manier onder de aandacht te komen proberen wij de taboe te doorbreken die op seksspeeltjes rust”

Evertine Magerman – PR EasyToys

“Uiteindelijk heeft het voordeel van offline reclame voor ons dat we dan 360 graden campagnes hebben. Men hoort ons op de radio, ziet ons op het internet en vervolgens zie je een vrachtwagen rijden met EasyToys erop. Waardoor je iemand 3 tot 6x bereikt met verschillende reclame uitingen. Dit maakt het heel erg krachtig en zorgt ervoor dat men je echt onthoudt”.

Veelzijdigheid van vrachtwagenreclame

Ondanks dat het instrument voornamelijk ingestoken is als branding kan er ook direct veel exposure opleveren. Ook zorgt het tastbaarheid ervoor dat er veel meer mee gedaan kan worden naast dat het rijdt. Als we alleen kijken naar het aantal views op LinkedIn moet er vastgesteld worden dat het een succes is. Bijzonder ook, veel van de klanten die Trayler heeft komen bij ons terecht via de EasyToys vrachtwagen; “jullie zijn van de EasyToys vrachtwagens he!”.

Online en offline moeten elkaar versterken om tot goede marketing te komen. Binnen een jaar zorgt EasyToys vrachtwagens voor:

  • 200.000+ views via socials
  • 200.000+  bezoekers op de Rai waar de vrachtwagen zichtbaar was.
  • 500+ zoekopdrachten in Google expliciet op “EasyToys vrachtwagen”.  
  • 220.000 km zichtbaar geweest op Nederlandse wegen.
Contact